Vyhledej
Rady na cesty
> cesty s dětmi
> doprava
> nebezpečí
> nedej se
> praktické
> ubytování
Vybavení
> jak vybrat
> literatura
> materiály
> novinky
> testovna
Turistika
> cyklo
> expedice
> hory
> lyže a sněžnice
Práce v zahraničí
> zkušenosti
On-line cesty
> seriály
> blogy
> humor
Nejčtenější články
Novinky emailem
Partneři

Portál o inline bruslení nejen na Ladronce

přehledný seznam kempů

Spolujízda.eu - server pro spolujízdu

Diashow ze Severní Ameriky

Královédvorsko
 Ubytování, restaurace, turistika ve Dvoře Králové n. L. a okolí.

www.Cottage.cz
Portál o turistice a ubytování v NP České Švýcarsko.


Vybavení do přírody




Naše ikona:

Průvodce světem vybavení a cestování

.

ČRAfrikaAmerikaAsieAustrálie a OceánieEvropaStř. východ
KALiMERA > On-line cesty > seriály > Cykloporadna na pokračování

Ventilky a hustění kol
Jsem zvyklý používat motoventilky (nebo autoventilky, chcete-li), a při pořizování nových duší na nich trvám. Oproti starým veloventilkům mají tu výhodu, že zpětný ventil pumpička nebo hadička otevře mechanicky, a vám se pak lépe pumpuje, protože nemusíte profoukávat gumičku. Dnes se používají novější, užší, veloventilky, se kterými nemám zkušenost, protože jsem při pořízení nového kola na jaře 2004 trval na převrtání ráfků pro použití motoventilků.
Re: TlakCatumbelan, 31.07.2010 18:21, Reagovat
Záleží na tom kolik vážíš, při 70kg aso 4,2, při 85 4,8 vzadu. Předek klidně o 0,3 víc.
 
Přečteno 10019x
 
Zpět
Zobrazit článek

Reagovat na příspěvek
Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:
Inzerce | O nás | Tištěná verze
KLUB KALiMERA
jméno:
heslo:
Přidat článek
Chcete se přidat?
Střípky
Běžky pro turisty i aktivní sportovce - podle čeho vybírat a jaké si koupit?Jak připravit své nové běžkyKontakty na horskou službu
Komerční sdělení
Vybavení na běžky - lyže, boty, hole, bundy, termoprádlo
Štěrba nabízí: