COLEMAN Oranžové do mlhy, hnědé do zákopů Uschlé bahno nebo tráva se stanou dobrou kulisou novým stanům X-2 a X-3 (pro dvě a tři osoby), které mají plně odepínatelnou prostornou předsíňku a tedy poměrně flexibilní hmotnost. Hnědou barvu si také zasloužil nový model SPIRIT (opět pro dvě nebo tři osoby). Tento tříprutý prostorný stan je zajímavý řešením 4krát zkřížené konstrukce. Bohužel všichni hnědáčci budou mít pouze laminátové tyče.
Hangáry a la Coleman Velikost půdorysu 6 x 3 m a výšku předsíněk a ložnic (200 a 185 cm) bude majitelům nových rodinných stanů od Colemana závidět kdejaký student na kolejích. Tyto hangáry pro 4 - 6 lidí se navíc pyšní "okny" ve střeše, které obecně zlepšují prosvětlení jinak tmavších syntetických stanů. Okno sem, okno tam Do talíře si přes den uvidíte lépe také ve starších modelech rodinných stanů Coleman (Bispace, Trispace a Quadspace), u nichž je část tmavězeleného polyesteru po stranách nahrazena průhlednou fólií.
FREETIME Proměna Texasu ve Fidji Po dobré zkušenosti s jediným náročnějším samonosným stanem TrekLite pro dvě osoby (voděodolnost 3 m tropiko, cca 5 m podlážka, duralové tyče), se firma rozhodla pro výrobu a dovoz stejně náročných stanů, které se letos prodávaly pouze v lacinějších verzích pod názvem Texas (3 m tropiko, polyurethanová podlážka a laminátové tyče). V příštím roce se tak stan starého tvaru, ale s novým názvem FIDJI, objeví ve dvou náročnostních verzích a 3 modelech - pro 2, 3 a 4 osoby. FIDJI (Texas) je tříprutý, s větší předsíňkou a dvěma vchody.
HANNAH Stan ATTACK, člen extrémní série značky Hannah, si přesunul větrání z bočních horních rohů na hořejší část vstupu a ještě si dovolil přišít si sněhové kapsy se zavazováním. Oblíbený stan ARKTAN se po technickém vylepšení do horších povětrnostních podmínek styděl za svoje původní jméno a přejmenoval se na APPROACH. Tunelovému stanu MODUL již nesvědčily tyčky uvnitř stanu pod tropikem. S vnějšími tunýlky nad tropikem nejen lépe vypadá, ale také má pevnější a stabilnější konstrukci. Rodinný stan SPIRIT pro 4 osoby si zkrátil délku všech tyčí a zmenšil plochu svých stěn, aby se při zachování stejného půdorysu a velké předsíně vešel cyklistům do cyklobrašen. Tak vznikl nový SPIRIT-S. |